Szkolenia ITIL
Szkolenia IT ??d?: Excel; Word; Office; VBA Szkolenia otwarte Office - Excel, Access, VBA. Szkolenia i egzaminy ITIL, PMI, Prince Szkolenia IT: Excel; Word; Office; VBA Szkolenia IT Łódź: Excel; Word; Office; VBA
Szkolenia IT: Excel; Word; Office; VBA Strona główna O firmie Aktualności Zaufali nam Szkolenia otwarte Kariera Kontakt
Szkolenia informatyczne Łódź: Excel; Word; Office; VBA Szkolenia informatyczne: Excel; Word; Office; VBA
Szkolenia informatyczne Łódź: Excel; Word; Office; VBA
Szkolenia informatyczne ??d?: Excel; Word; Office; VBA Szkolenia informatyczne Łódź: Excel; Word; Office; VBA szkolenia
informatyczne
szkolenia
interpersonalne
zarządzanie
projektami
doradztwo
i wsparcie
Excel; Word; Office; VBA Łódź

Zarządzanie projektami i procesami.

Szkolenia dedykowane: Zarządzanie Projektami według Prince 2, PMI, Agile i inne.

Szkolenie ITIL v3 Foundation

Czas szkolenia i grupa:

  • 3 dni po 7 godzin lekcyjnych
  • Grupa do 12 uczestników

Cel szkolenia:

  • Szkolenie przekazuje podstawowy zakres wiedzy o ITIL v3 i przygotowuje do egzaminu ITIL Foundation

Program szkolenia

  • Wprowadzenie do ITIL
  • Dlaczego warto stosować ITIL
  • Główne cechy ITIL
  • Cykl życia usługi
  • Rama definicji procesu
  • ITIL v3 vs ITIL v2
  • Strategia Usług (Service Strategy)
    • Zarządzanie Finansowe (Financial Management)
    • Zarządzanie Portfelem Usług (Service Portfolio Managment)
    • Zarządzanie Zapotrzebowaniem (Demand Management)
  • Projektowanie Usług (Service Design)
    • Zarządzanie Katalogiem Usług (Service Catalog Management)
    • Zarządzanie Poziomem Usług (Service Level Management)
    • Zarządzanie Pojemnością (Capacity Management)
  • Projektowanie Usług (Service Design) c.d.
    • Zarządzanie Dostępnością Usług (Availability Management)
    • Zarządzanie Ciągłością Usług (IT Service Continuity Management)
    • Zarządzanie Bezpieczeństwem (Information Security Management)
    • Zarządzanie Dostawcami (Supplier Management)
  • Wdrożenie Usługi (Service Transistion)
    • Wsparcie Planowania Przekształcenia (Transition Planning Support)
    • Zarządzanie Zmianą (Change Management)
    • Zarządzanie Składnikami i Konfiguracją Usługi (Service Asset and Configuration Management)
    • Zarządzanie Wersjami i Uprodukcyjnieniem (Release and Deployment Management)
    • Service Validation and Testing (Weryfikacja i Testy Usługi)
    • Evaluation (Ocena)
    • Zarządzanie Wiedzą (Knowledge Management)
  • Service Operation
    • Zarządzanie Zdarzeniami (Event Management)
    • Zarządzanie Incydentem (Incident Management)
    • Realizacja Zgłoszeń (Request Fulfilment)
    • Zarządzanie Problemem (Problem Management)
    • Zarządzanie Dostępem (Access Management)
    • Monitorowanie i Kontrola (Monitoring & Control)
    • Prace Operacyjne IT (IT Operations)
    • Service Desk
  • Continual Service Improvement
    • CSI Improvement Proces
    • Service Reporting
  • Podsumowanie
powrót do listy szkoleń

Szkolenia Łódź: Excel; Word; Windows; PHP; HTML; MySQL; JS; CSS

PC Open - Szkolenia & Doradztwo   |   Szkolenia: Office, Excel, Access, Word, VBA, Windows, Programowanie, WWW   |   Doradztwo IT

Szkolenia Łódź: Excel; Word; Windows; PHP; HTML; MySQL; JS; CSS