Moduł 2 PP: Granice wyobraźni – profesjonalne prezentacje

Poziom trudności:
★ ★ ★ ☆ ☆
Forma zajęć:
Zajęcia on-line z trenerem
Czas:
4 h
 

 


Prezentacje – mogą wbić się w pamięć, można je zapamiętać. Z dobrej strony lub tej złej. Moduł pozwoli na tworzenie prezentacji, które bez wątpienia pozostaną w pamięci a ich przekaz ograniczy tylko wyobraźnia. Poznaj podstawowe zasady tworzenia profesjonalnych prezentacji, które przykują uwagę i stworzą odpowiednie skojarzenia. Co możemy uzyskać przy użyciu narzędzi, które mamy do dyspozycji w programie PowerPoint?


 

co już należy umieć aby uczestniczyć w tym module

  • Znać podstawy obsługi programu PowerPoint, które można uzupełnić w ramach modułu pierwszego

czego można się nauczyć

  • Pracy z zaawansowanymi funkcjami programu
  • Poprawnego definiowania celów i odbiorców prezentacji
  • Prostego i szybkiego zarządzania wyglądem prezentacji
  • Wykorzystywania elementów innych plików w prezentacjach
  • Korzystania z narzędzi ułatwiających prezentację

co będzie realizowane w trakcie tego modułu

  • Przypomnienie podstawowych narzędzi dostępnych w programie
  • Projektowanie prezentacji
    • Dla kogo, po co? – definicja celu i odbiorcy prezentacji
    • Tworzenie własnych wzorców prezentacji
  • Zaawansowane elementy prezentacji
    • Wstawianie i edycja diagramów
    • Praca z elementami pochodzącymi z innych plików
    • Wstawianie nagrań dźwiękowych i filmowych
  • Pokaz slajdów – opcje zaawansowane
  • Ułatwienia pracy dla prezentera

W ramach zajęć otrzymujesz
  • Materiały szkoleniowe (skrypt w wersji PDF)
  • Pliki z ćwiczeniami omawianymi podczas zajęć
  • Certyfikat uczestnictwa w module (PDF)
  • Nieograniczone czasowo konsultacje trenerskie (e-mail)

Trenerzy prowadzący zajęcia
  • Specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu MS Office
  • Posiadacze licznych certyfikatów zawodowych i potwierdzających kompetencje
  • Praktycy i twórcy wielu autorskich rozwiązań wspomagających pracę biurową

Szkolenie w wersji on-line, co musisz wiedzieć
  • Szkolenie jest realizowane za pomocą profesjonalnego oprogramowania do wideokonferencji, umożliwiającego:
    • Komunikację głosową
    • Przesyłanie obrazu z kamery
    • Udostępniania obrazu (ekranu) przez każdego z uczestników spotkania
    • Możliwość przekazania dostępu do ekranu trenerowi
  • Do uczestnictwa w szkoleniu potrzebujesz:
    • Komputera z stałym dostępem do internetu
    • Mikrofon i głośnik (wbudowane w większości laptopów)
    • Kamery, jeżeli chcesz udostępniać swój obraz (wbudowana w większości laptopów)
    • Oprogramowania MS Office 2013 lub nowszego
    • Oprogramowania do wideokonferencji (w przypadku potrzeby instalacji, służymy pomocą)