Moduł 5 Access: Wprowadzenie do komunikacji z użytkownikiem
Poziom trudności:
★ ★ ★ ☆ ☆
Forma zajęć:
Zajęcia on-line z trenerem
Czas:
4 h
Moduł poświęcony jest wprowadzeniu do tworzenia obiektów do komunikacji z użytkownikiem.
Podczas zajęć zostaną zaprezentowane metody tworzenia formularzy i raportów za pomocą kreatorów. Uczestnicy dowiedzą się jak stworzyć dany obiekt i edytować go za pomocą widoku projektu i układu.
co już należy umieć aby uczestniczyć w tym module
- Znać podstawy idei baz danych (wiedzę możesz uzupełnić w Module 1)
- Umiejętność tworzenia tabel danych (wiedzę możesz uzupełnić w Module 1)
- Znać metody tworzenia relacyjnych tabel danych (wiedzę możesz uzupełnić w Module 2)
- Umiejętność używania podstawowych kwerend wybierających (wiedzę możesz uzupełnić w Module 3)
czego można się nauczyć
- Tworzenia formularzy do komunikacji z użytkownikiem
- Tworzenia raportów do prezentowania graficznego wyniku działania kwerend i zbiorów danych z tabel
- Podstaw używania narzędzia kreatora makr
co będzie realizowane w trakcie tego modułu
- Formularze:
- Tworzenie formularzy za pomocą kreatora
- Podstawowa modyfikacja formularzy
- Raporty:
- Tworzenie raportów za pomocą kreatora
- Podstawowa modyfikacja raportów
- Wprowadzenie do kreatora makr:
- Tworzenie makr dla akcji kliknięcia przycisku
- Tworzenie makr dla uruchamianych formularzy i raportów
W ramach zajęć otrzymujesz
- Materiały szkoleniowe (skrypt w wersji PDF)
- Pliki z ćwiczeniami omawianymi podczas zajęć
- Certyfikat uczestnictwa w module (PDF)
- Nieograniczone czasowo konsultacje trenerskie (e-mail)
Trenerzy prowadzący zajęcia
- Specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu MS Office
- Posiadacze licznych certyfikatów zawodowych i potwierdzających kompetencje
- Praktycy i twórcy wielu autorskich rozwiązań wspomagających pracę biurową
Szkolenie w wersji on-line, co musisz wiedzieć
- Szkolenie jest realizowane za pomocą profesjonalnego oprogramowania do wideokonferencji, umożliwiającego:
- Komunikację głosową
- Przesyłanie obrazu z kamery
- Udostępniania obrazu (ekranu) przez każdego z uczestników spotkania
- Możliwość przekazania dostępu do ekranu trenerowi
- Do uczestnictwa w szkoleniu potrzebujesz:
- Komputera z stałym dostępem do internetu
- Mikrofon i głośnik (wbudowane w większości laptopów)
- Kamery, jeżeli chcesz udostępniać swój obraz (wbudowana w większości laptopów)
- Oprogramowanie MS Office 2013 lub nowsze
- Oprogramowania do wideokonferencji (w przypadku potrzeby instalacji, służymy pomocą)