Moduł 3 Access: Kwerendy – wybieranie i edycja danych
Poziom trudności:
★ ★ ☆ ☆ ☆
Forma zajęć:
Zajęcia on-line z trenerem
Czas:
4 h
Moduł poświęcony jest wprowadzeniu do kwerend – obiektu służącego do „wyciągania” danych z tabel po określonych kryteriach (warunkach).
Podczas zajęcia zostaną przedstawione metody tworzenia kwerend w widoku projektu, metody tworzenia pojedynczych kryteriów jak i wielokrotnie złożonych. Uczestnicy dowiedzą się jak tworzyć kryteria „parametryczne” oraz za pomocą funkcji.
co już należy umieć aby uczestniczyć w tym module
- Znać podstawy idei baz danych (wiedzę możesz uzupełnić w Module 1)
- Umiejętność tworzenia tabel danych (wiedzę możesz uzupełnić w Module 1)
czego można się nauczyć
- Idei kwerend
- Sposoby tworzenia kwerend wybierających z zaawansowanymi kryteriami
- Tworzenia wielu kwerend dla jednego źródła danych
- Używania klauzur OR, AND, LIKE, BETWEEN itp.
- Używania parametrów
- Używania funkcji w kryteriach
co będzie realizowane w trakcie tego modułu
- Kwerendy:
- Idea kwerend
- Filtrowanie i sortowanie danych za pomocą kwerend.
- Tworzenie kwerend w różnych widokach.
- Kwerendy wybierające:
- Kryteria
- Kryteria złożone
- Kryteria z funkcjami
- Kwerendy „parametryczne”:
- Używanie parametrów w kryteriach
- Używanie parametrów w łączeniu z funkcjami i klauzulami
W ramach zajęć otrzymujesz
- Materiały szkoleniowe (skrypt w wersji PDF)
- Pliki z ćwiczeniami omawianymi podczas zajęć
- Certyfikat uczestnictwa w module (PDF)
- Nieograniczone czasowo konsultacje trenerskie (e-mail)
Trenerzy prowadzący zajęcia
- Specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu MS Office
- Posiadacze licznych certyfikatów zawodowych i potwierdzających kompetencje
- Praktycy i twórcy wielu autorskich rozwiązań wspomagających pracę biurową
Szkolenie w wersji on-line, co musisz wiedzieć
- Szkolenie jest realizowane za pomocą profesjonalnego oprogramowania do wideokonferencji, umożliwiającego:
- Komunikację głosową
- Przesyłanie obrazu z kamery
- Udostępniania obrazu (ekranu) przez każdego z uczestników spotkania
- Możliwość przekazania dostępu do ekranu trenerowi
- Do uczestnictwa w szkoleniu potrzebujesz:
- Komputera z stałym dostępem do internetu
- Mikrofon i głośnik (wbudowane w większości laptopów)
- Kamery, jeżeli chcesz udostępniać swój obraz (wbudowana w większości laptopów)
- Oprogramowanie MS Office 2013 lub nowsze
- Oprogramowania do wideokonferencji (w przypadku potrzeby instalacji, służymy pomocą)